خانه > بلاگ > نمایش مطلب

موبایل اوپو K11 5G در ۲۳ تیر در چین با دوربین ۵۰ مگاپیکسل و قیمت حدود ۱۲ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

خبر


موبایل اوپو K11 5G جانشین اوپو K10 5G که در سال گذشته منتشر شده بود، در تاریخ ۲۵ ژوئیه در چین منشتر خواهد شد. اوپو K10 5G با یک پردازنده MediaTek Dimensity 810 همراه با ۸ گیگابایت رم و حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر‌ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتِ SuperVOOC عرضه خواهد شد. پیش از رونمایی، اوپو قیمت و برخی از مشخصات کلیدی K11 5G را منتشر کرده است. در عین حال، دیگر مشخصات این موبایل توسط یک رسانه درز پیدا کرده است.

بابی لیو، مدیر عامل اوپو در چین، در یک پست اعلام کرد که قیمت اوپو K11 5G حدود ۲۰۰۰ یوان (حدود ۱۲ میلیون تومان) خواهد بود. به نظر می‌رسد این موبایل همچنین از کیفیت بسیار بالا در بخش دوربین بهره خواهد برد. تایید شده است که این موبایل با سنسور قدرتمند سونی MX890 و با رزولوشون ۵۰ مگاپیکسل عرضه می‌شود. این موبایل در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. حدس زده می‌شود که این موبایل قصد دارد با هانر X50 رقابت کند.

شرکت همچین به صورت رسمی رنگ‌ها و طراحی‌های اصلی موبایل K11 5G را منتشر کرده است. این موبایل با صفحه نمایش تخت و پشت قاب منحنی و لبه‌های گرد طراحی شده است. دو بریدگی دایره‌ای کمی بالاتر در گوشه بالای سمت چپ پنل پشت قرار دارند که دوربین سه‌گانه پشت را در کنار واحد فلاش LED تشکیل می‌دهند. تایید شده است که این دستگاه به ضخامت ۸.۲۳ میلی‌متر و وزن ۱۸۴ گرم عرضه می‌شود.

شرکت اوپو تا امسال توانسته حداقل چندین عنوان بسیار قدرتمند و کارآمد وارد بازار جهانی کند. با اینکه بخش بزرگی از محصولات این شرکت توسط مردم چین خریداری می‌شود، آمار‌ها نشان می‌دهد که اوپو سیر رو به رشدی در فروش و محبوبیت دارد. درنهایت باید دید که این شرکت می‌تواند رقیب دیگر شرکت‌های قدرتمندی همانند شیائومی و هوآوی شود؟ نظر شما در این‌باره چیست؟

 

 

تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۲

#خبر #تکنولوژی