خانه > بلاگ > نمایش مطلب

بازی جدید خالقان Elden Ring بار دیگر نظر منتقدین و مردم را جلب کرد

بازی


بازی بازان زمانی که نام استدیو From Software را می‌‌شنوند لرزه به تنشان می‌افتاد چرا که این استدیو خالق سبک Souls و سازنده سخت‌ترن بازی‌های دنیا یعنی سری Dark Souls، Demon Souls، Sekiro، Blood Born و Elden Ring است که به تازگی به عنوان سخت‌ترین عنوان از بازی‌های رایانه‌ای معرفی شده است.

با حال From Software از همان ابتدا اینگونه نبود، خیلی قبل‌تر از اینکه با سری Dark Souls و حتی بازی Demon Souls، در کنسول پلی استیشن یک با ساخت بازی‌های Armored Core شناخته می‌شد. میازاکی مدیر عامل و از طراحان و کارگردان‌های اصلی بازی‌های From Software علاقه ویژه‌ای به سری Armored Core داشته چرا که این اولین پروژه‌ای بود که میازاکی در From Software بر روی آن کار‌ می‌کرده.

حال میازاکی و تیم From Software جدید‌ترین بازی خود را تحت عنوان Armored Core VI: Fires of Rubicon معرفی کرده است. این بازی در ۲۵ اگوست این ماه منتشر شده و نمرات و بازخورد خوبی از منتقدین و مردم دریافت کرده است. این بازی برخلاف سری Souls درجه سختی منتقی‌تری دارد و به صورت خطی و مرحله‌ای روایت می‌شود
در این بازی شما هدایت یک ربات غول آسا را بر عهده دارید و با پیشرفت در بازی و گذراندن هر مرحله می‌توانید قطعات بیشتری برای ربات خود خریداری کنید.


 به نظر می‌رسد میازاکی به آرزوی خود یعنی موفقیت در سری Armored Core دست پیدا کرده پس باید منتظر نسخه دوم از بازی Elden Ring باشیم یا یک بازی کاملا متفاوت از این سازندگان بزرگ؟


تاریخ انتشار : ۷ شهریور ۱۴۰۲
#خبر #تکنولوژی